20.2 C
Hrastnik
ponedeljek, 21. 06. 2021
spot_img
MOBILNOAvtomobilizemT7 Multivan ugledal luč sveta

T7 Multivan ugledal luč sveta

Danes je svojo premiero doživela težko pričakovana nova, 7. po vrsti, generacija modela Multivan. Predstavljamo T7 Multivan.

Poročali smo že, da pod oznako T7 pričakujemo samo model Multivan, ki s številko sedem prehaja med osebna vozila. Genska zasnova z gospodarskimi vozili je tako prekinjena, tam ostajajo še aktualni T6.1 Transporter, T6.1 Caravelle in T6.1 California.

T7 Multivan je nekakšen “velikoprostorni” Golf 8. Če je na zunaj še delno podoben novemu Caddy-ju, se pri armaturi naslanja na Golfa. Voznikovo mesto in osrednja konzola armature sta popolnoma digitalizirana. Za doplačilo je/bo na voljo tudi HUD prikaz. Z vidika invalida in dodatnih prilagoditev je dobrodošla samodejna ročna zavora, zagon motorja na gumb (keyless), gumbi na dotik (luči, multimedija, klimatizacija) ter gumbna izbira pozicije menjalnika. Poslovila se je ročica menjalnika, ki jo sedaj nadomešča izbirni gumb. In ja, novi Multivan T7 je na voljo izključno s samodejnim DSG menjalnikom.

Med prednjima sedežema je priročna odlagalna konzola, ki se po potrebi prelevi v (že dolgo znano) mizico v zadnjem delu vozila. Tirnice, po kateri potuje miza, so sedaj speljane vse od prtljažnega prostora do prostora med voznikovim in sovoznikovim sedežem.

Sedežne klopi ni več. V drugi in tudi v tretji vrsti so posamezni sedeži, ki omogočajo tudi gretje – a so kljub temu enostavno odstranljivi. Niso pa ti sedeži več vrtljivi in nimajo vsi integriranih varnostnih pasov.

Notranjih mer trenutno še ni, a je že zunanja višina nižja kot pri predhodnih generacijah. Posebno pozornost velja nameniti višini odprtine drsnih vrat, ki je precej nižja od modelov T5 in T6. V kombinaciji s panoramsko streho pridobimo nekaj centimetrov notranje višine na sredini vozila, a bo za točne podatke potrebno počakati, da si naša ekipa v živo ogleda novo generacijo Multivana.

T7 Multivan je opremljen z vsemi najnovejšimi asistenčnimi sistemi, kot so ACC s funkcijo Stop & Go, 360-stopinjski pregled okolice vozila, asistenca za odparkiranje, asistenca za vožnjo po strmi cesti, asistenca nujnih primerov, samodejno zaviranje v mestu, asistenca proti naletu, avtonomna vožnja IQ.Drive, sistem za ohranjanje smeri, sistem za samodejno prilagajanje svetilnosti luči, samodejno parkiranje, parkpilot, vzvratna kamera, asistenca za bočni veter, asistenca za mrtvi kot, asistenca za vožnjo prikolice, prepoznavanje prometnih znakov, itd.

Poleg multimedije in popolne sinhronizacije s pametnimi napravami in spletom, ponuja novi Multivan tudi Harman Kardon ozvočenje z 14. zvočniki skupne moči 840 Wattov.

Za pogon (samo prednjih koles) bo lahko skrbel 1,5-litrski bencinski TSI agregat moči 136 KM z največjim navorom 220 Nm. Za bolj dinamične užitke si bomo lahko omislili tudi 2,0 TSI 204 KM s 320 Nm navora. Na voljo bo tudi priključni hibrid (218 KM) z 1,4 TSI bencinskim motorjem (150 KM) in elektromotorjem (116 KM). Dizelski 2,0 TDI (150 KM) naj bi prišel na trg v prihodnjem letu.

Štirikolesni pogon se z novim Multivanom poslavlja.

Povzetek

Novi T7 Multivan je osebno vozilo. Ni več “kombi”, temveč je bolj enoprostorec. Temu primerna (beri: udobna) je tudi vožnja. V dolžino meri 5,17m (daljša različica) izgubil pa je višino. Višina je vsekakor pomembna za prevoz ali samostojno vožnjo invalida. Kakšen bo potencial za prilagoditve še ne vemo, vsekakor pa bo za klasične prilagoditve, kot smo jih vajeni do sedaj, potrebno poseči po T6.1 Caravelle.

- Oglasni prostor -Nova Reha

ZADNJE OBJAVE